ملیکاملیکا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

فاطمه و ملیکا

بدون عنوان

1392/5/1 8:50
نویسنده : فاطیما
161 بازدید
اشتراک گذاری

اگر در اعلام نتایج، رتبه شما نسبت به اعلام قبلی نزول پیدا کرده است، بر روی "توضیح" کلیک بفرمائید.

مهلت شرکت در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ و ارسال عکس تنها تا پایان روز چهارشنبه، دوم مرداد ماه خواهد بود. دقت فرمائید که این زمان قابل تمدید نمی باشد. زمان زیادی باقی نمانده است، پس بشتابید !

افرادی که در رای گیری جشنواره تابستانه شرکت می نمایند می بایست پس از ارسال پیامک خود، جهت اطمینان از ارسال رای، یا پیامک تائید نی نی وبلاگ را دریافت کنند و یا پیام دلیوری تلفن همراه خود را مشاهده بفرمایند.

شرکت کنندگان نی نی وبلاگی می توانند از قالب جدیدی که برای آن ها با عنوان "جشنواره تابستانه" تهیه شده است استفاده فرمایند. قالب جدید، از مسیر زیر در منوی کاربری نی نی وبلاگی ها در دسترس می باشد : مدیریت وبلاگ > انتخاب قالب وبلاگ

با استفاده از این قالب، آراء خود را افزایش دهید.

با هر شماره موبایل تنها می توان یکبار پیامک ارسال کرد ولی توجه فرمائید که با همان یک پیامک می توانید به 3 شرکت کننده رای دهید. کافیست سه کد را با فاصله ارسال فرمائید. برای مثال : 999 768 665

با ائتلاف با دوستان خود و ارسال سه رای، شانس خود را افزایش دهید !




موضوع :

ارسال در تاريخ 29 / 4 / 1392 توسط مدیر سایت
 

پاسخ / این امکان وجود دارد که به دلایل زیر، رتبه شما در اعلام نتایج نسبت به آخرین اعلام رتبه بندی بدتر شود :

1) دوستانی که به شما قول ارسال رای داده اند، پیامکی ارسال نکرده باشند.

2) دوستانی که به شما قول ارسال رای داده اند، هنوز پیامک خود را ارسال نکرده باشند.

3) دوستانی که به شما قول ارسال رای داده اند، پیامک خود را ارسال نموده ولی به اشتباه از کاراکتر دیگری جز کد رای در پیامک خود استفاده کرده باشند و یا متنی که در پیامک یادداشت کرده اند خارج از قوانین جشنواره بوده و منجر به باطل شدن رای ایشان شده باشد (به قوانین رای گیری مراجعه فرمائید).

4) شرکت کنندگان دیگر که در اعلام قبلی، هم رتبه شما بوده اند نیز مسلماً به جمع آوری رای اقدام می کنند. در نتیجه واضح است که اگر شرکت کنندگانی که رتبه آنها به شما نزدیک است رای بیشتری جمع آوری کنند از شما سبقت گرفته و در نتیجه رتبه شما بدتر می شود کمااینکه شما نیز رای جمع کرده باشید.

5) همانطور که ملاحظه فرموده اید شرکت کنندگانی که دارای رای های برابر می باشند، رتبه های مساوی به آنها تعلق گرفته است. برای مثال اگر رتبه شما در اعلام نتیجه قبلی 100 باشد ممکن است 130 نفر بالاتر از شما در لیست قرار داشته باشند چرا که تعدادی رتبه های شبیه به هم نیز در لیست وجود دارد. حال آنکه ممکن است در اعلام رتبه بندی بعدی رتبه شما به 110 تنزل پیدا کند ولی 90 نفر بالاتر از شما قرار داشته باشند، به این معنی که تعداد رتبه های مساوی کمتری در لیست باشد. پس در نهایت در اعلام دوم شما 40 نفر را پشت سر گذاشته اید با اینکه رتبه شما 10 عدد تنزل پیدا کرده است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)